Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Hybrid View
-
13-06-10, 12:01 #1
Sv: Vekt og levaxin
Jeg opplevde det samme som deg, gikk tre kilo opp da jeg startet på Levaxin... Ikke veldig gøy med tanke på alle de andre kiloene jeg har fått snikende på meg før jeg fikk behandling..
Men etter ca tre mnd på Levaxin, så har det stabilisert seg, har faktisk gått ned tre kilo siste to ukene, uten å gjøre spes for det :o)Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland. Hashimotos thyroiditt og dritt lei
-
13-06-10, 17:42 #2
Idag er 3.dagen med bedre form enn på lenge! mulig det er placebo eller andre grunner enn levaxin. Men det vil vel tiden vise...
Så grunnen til økt vekt er pga økt matlyst? Og ikke vannansamlinger o.l?
Leste også en plass at kroppsbyggere brukte tyroksin for å deffe til konkurranser, men det er kanskje en annen type da?
Takker for alle svar! Fantastisk forum dette
-
13-06-10, 18:01 #3
PÅlaceboeffekt er innbilning - ikke tro at du er offer for innbildning - du kian stole på hva du føler !
Jo mye må være vann. Jeg gikk iallfall uhyre fort ned når jeg fikk et virksomt hormon. De siste 5 kg tok nesten et år og var vel ikke vann da.
Og ja, kroppsbyggere (du mener "utstillere") misbruker både Levaxin og Liothyronin for å fjerne underhudsfett før konkurranser (les utstillinger)
Alle kjenner de psykiske konsekvenser - likevel pågår dette.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
13-06-10, 22:01 #4
Jeg hadde god effekt med en gang, men det var bare noen dager så "roa" kroppen seg eller hva jeg skal si. Så ble jeg dårligere enn noen gang, og jeg gikk opp 1 kg i uka i 2 mnd, og det enda jeg ikke hadde lyst på søtt, og knapt spiste.

Hos meg stoppet det med høyere dose, men jeg har ikke gått ned noen av kiloene. Men jeg varierer veldig i vekt på grunn av væske i kroppen. Slik var det ikke før Levaxin.
-
13-06-10, 23:10 #5
Hei! Håper ikke at det er samme forløpet jeg har i vente, med vektøkning og dårlig form igjen. Siste jeg trenger nå. Hvordan utviklet det seg videre og er du fin i formen nå?
-
13-06-10, 23:26 #6
Jeg er langt bedre, men fin form er jeg ikke i. Men jeg har begynt å leve igjen.

Men husk dette fungerer ulikt, så kanskje du er heldig og alt fungerer fint?
Krysser fingrene for deg!
-
13-06-10, 23:40 #7
Fint at du er begynt á leve igjen! Økte du bare dosen da du fikk nedturen, og har du vært stabilt bra etter det.? Leser utrolig mye positive erfaringer om erfa, s-tyroid osv. Hvordan er disse medisinene vs levaxin iforhold til vekt? Og hvorfor vil ikke legen skriver ut disse hvis dem funker så bra? Jeg spurte legen min men han ville ikke gi meg det.
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Sønn med symptomer på lavt stoffskifte men blodprøver innenfor normalen
Av sisi i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 07-04-10, 10:16 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27 -
Hvilke symptomer er felles for både lavt og høyt stoffskifte??
Av Linn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 18-04-08, 19:52

Svar med sitat
Bokmerker