Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Mine biorytmer i dag
Threaded View
-
12-06-10, 14:02 #7
Sv: Mine biorytmer i dag
I en anden tråd skrev jeg i dag (bla.) følgende:
.... og så kom jeg i tanker om denne tråd.Jeg giiider bare ikke noget i dag. Jeg er mat i hovedet, magelig og har mest lyst til kun at flyde uden formål. Det regner udenfor og blæser så det hele bare ryster, specielt alle de stilladser der står her og venter på at bygningsrenovering påbegyndes på mandag. Det hele er noget øv og selv om mit humørleje ikke er trist, er det heller ikke meget mere end "ingenting"
BINGO! Det bliver ikke i dag, at jeg kommer til at opfinde den dybe tallerken! Sådan ser mine biorytmer ud i dag:
- Fysisk: -73
- Følelser: -97
- Intellektuelt: -62
- Spirituelt: +78
- Selvbevidsthed: +87
- Æstetik: -95
- Intuition: -97
- Lidenskab: -85
- Visdom: -80
- Overblik: -67
--- - Generelt: -77
Andre, der gerne vil finde ud hvad i alverden jeg taler om? Se i tråden: Hvordan er dine biorytmer i dag?, hvor der både findes link til at beregne egne biorytmer og en del fine forklaringer på, hvad biorytmer er, inkl. div. henvisninger. Søg også på videnskaben bag bl.a. biorytmer: Chronobiology.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Biorytmer
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 05-05-11, 17:49 -
Mine blodprøver
Av glaboy i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 24-09-07, 21:03 -
Mine prøver
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 125Siste melding: 29-05-07, 21:54 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19 -
Mine verdier
Av i forumet Normalverdiene?Svar: 15Siste melding: 22-07-05, 11:02

Svar med sitat

Bokmerker