Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
10-06-10, 14:41 #16
Sv: Lavt stoffskifte og dødelighet
Kære Atina

Hvis det bare var "blodprøverne", ville problemet ikke være så enormt som det er. Problemet er nemlig, at der hersker en idiotisk, formidlet ikke mindst af lægerne - teori om, at hypothyreose er en lille, men let at behandle sygdom, som der er ikke brug for hverken særlig fokus på, eller udvikling af et behandlingsparadigme, der tager sygdommen og de syge seriøst. Vi bliver ikke taget seriøst. Vi er bare en dum flok af halvhypokondere, der burde tage til takke med en lille pille og så ellers holde mund, fordi der er så mange dødelige sygdomme, videnskaben hellere bruger tid på.
Jamen, hypothyreose - underbehandlet, fejlbehandlet og ikke behandlet (de hundredtusinde stakkels "subkliniske") koster liv. Først dagligt liv, så dødsfald af sygdomme sekundære til hypothyreose, som ikke ville blive udviklet, hvis primær hypothyreose blev behandlet effektivt (efter symptomer) og HURTIGT nok. Af denne undervurdering af denne sygdom, dør mange mennesker socialt, så sindet rådner væk (demens) og til sidst dødsfald med en helt anden sygdomsdiagnose skrevet ind i dødsattesten.
Det er så den ene grund til at kalde en spade for en spade. Den anden er at få omvendt så mange syge som muligt, så de ikke blindt tror på lægernes naive forsikringer om den "lille sygdom og den lille pille". Kun når man er totalt opmærksom på, at dette er en usandhed, at de syge har en chance for at mobilisere sig til at slå i bordet og kræve ordentlig behandling efter symptomer og RESPEKT.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker