Tror at vi her inne er trygge jeg Finn. Det er jo ikke medisinske råd vi gir. Vi deler jo bare våre erfaringer. Og det er jo det som kalles rett til fritale.

Leger/helsevesen; Jeg tror at det ofte er pengene som taler.. Hvis ikke ville vi hatt flere produsenter på medisinene våre enn Nycomed (de syntetiske). Det er jo forunderlig lite medisiner for en sykdom som setter ut ca 20% av pasientene.

Jeg tror vel at leger er som andre folk, noen har prinsipper imot visse ting og andre leger heller andre veien. De er så redde for å gjøre feil at de er helt forknytt virker det som. Når det er så lite kunnskap, om hvor mye stoffskifteproblemer kan føre til, hos den generelle fastlege, så blir det ikke mye de tenker på pasienten er jeg redd.
Et eksempel jeg kan ta fra min egen historeie er at de ikke kunne skjønne hvor alle smertene mine kom ifra. Hadde de lest litt ville de jo ha funnet ut at Hypothyroid Myopathy skaper akkurat slike ting. Men det visst ingen av mine leger, så det var visst bare oppe i mitt eget hode Takk til fysioteapeutene som kunne se at kroppen stivnet i løpet av en dag. For det kunne de forklare legene.

Jeg tror kunnskap vil kunne snu alt dette. Men det er jo ekstremt vanskelig å nå frem til de høye herrer og damer... Og det er jo som vi alle vet ikke særlig proritert heller.