Sitat Opprinnelig skrevet av rexxy69 Vis post
smgj! Ikke bli ARG, det er det siste du trenger energien din til. Bitterhet og sinne over legestanden som skulle og burde vite er det siste som vil hjelpe deg. Det fører også til økt oksidativt stress som har negativ påvirkning. Vær heller glad vi har forum som dette der vi kan finne informasjon og hjelp til å forstå og snu spiralen.
Vel... jeg må bare innrømme at jeg ikke er klar til å godta at dette er kronisk ennå. Først skal jeg iallfall HA anti-TPOen målt.
(BTW så vil vel den synke i to scenarier - at angrepet mot kjertelen stopper - eller fordi kjertelen er off?)

Og... sålenge man opprettholder flat dose medisin vil man vel heller aldri vite om kjertelen kan overta større ansvar (uten de tilfellene hvor TSH synker mot null og man faktisk tar sjansen på å redusere dosen). Tanken min er at dersom man er syk på en sånn måte at tilbakemeldingssystemet TSH faktisk virker så vil ikke kjertelen engang forsøke å jobbe ved en ikke målbar TSH.

BTW - det er deilig å kunne bli ARG på en rasjonell måte igjen, ikke bare en treårings "hysteriske rase og banke i golvet"-variant.