Takk for det!
Gleder meg til å få byttet lege. Noen som vet hvor ofte HELFO oppdaterer listen på nettet? Skal bli en fornøyelse å få tatt de blodprøvene jeg trenger, og få medisin uten å bli loppet helt! Og det å bli trodd når man sier hvordan man føler ting, det er fantastisk! (kommer til å bli mega skuffa hvis det viser seg at Legen ikke gjør som Legen sier i praksis) Time will show!

I dag har formen vært heller laber, men det er den uken i måneden hvor den pleier å være det. Så da er det på en måte greit. Selv om kroppen har vært veldig spent og med dundrende hodepine, er den generelle formen min mye bedre nå enn den har vært på flere måneder. Håper virkelig det er tyroidet som har gjort det, og at jeg er på riktig vei til et nytt liv med energi.

Ellers så kan jeg jo dele alle tilskuddene jeg tar. Det hender jeg glemmer noen, men prøver å huske det hver dag. Er jo ikke så lett, når de ikke skal tas sammen, uten mat og på ulik tid av døgnet. Jeg tok store dose Omega også, 5 gram om dagen, men har tatt en pause på det. Da en pålitelig kilde har sagt at alt over 1 gram er bortkastet. Har ikke tatt noen konklusjon på det enda, men merket ingen bedring de månedene jeg holdt på. Blodprøver viste at jeg manglet selen, zink, kalsium og magnesium, så det tar jeg hver dag. Og D-vitamin, tar 2000 IU hver dag, tror jeg trenger å øke den litt egentlig. En slurk floradix, og B12 sprøyter hver 3 måned. Nå tar jeg også jern, men tar det i perioder, så ikke magen tar helt kvelden. Har prøvd med på Ashwaganda, og man skal jo ikke merke noe til det sånn umiddelbart, men jeg føler meg ikke vel når jeg har tatt det. Føler meg urolig, får uren hud og eksem i ansiktet. Vet ikke om det går ann å være allergisk mot slike urter jeg. Er jo allergisk mot ganske mye, så aldri godt å vite. Så tror jeg skal la det ligge en stund.

Leste at Anisa anbefalte brennesle te, så det skal jeg lage. Har nemlig en veldig stor "åker" med det utenfor her! Takk for det tipset!