Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Tråd: Kutte T4? Hva nå tro??
Threaded View
-
24-05-10, 19:28 #11
Sv: Kutte T4? Hva nå tro??
Jeg fant bare den ene av de to artiklene som det refereres til, den andre finnes bare på nett som abstract.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/arti...00465-0066.pdf
Jeg vet ikke om jeg VIL overbevise noen nFinn, jeg vil bare finne ut av hvordan ting henger sammen og vitenskapelig sett skal det finnes beviser før jeg også blir troende. Så langt leser jeg bare det jeg kommer over og mye av det høres jo fornuftig ut.
Jeg mener at man ikke kan mene noe om forholdet mellom FT3 og RT3 hvis man ikke vet noe om hvor teoriene kommer fra eller hvorfor de er oppstått og DET er min kjepphest.
Kunnskap avler kunnskap, men jeg føler kanskje at jeg beveger meg vel mye inn i bioologiens verden her nå og må være forsiktig så jeg ikke mister helt fotfestet, en del av det jeg leser er ganske ubegripelig for meg thihi, så vær vennlig å stopp meg hvis det blir mye uforståelig babbel her.
Jeg tror jeg forstår en del av dette men med brainfog og en masse cellulære begreper og kjemiske teorier kan fort blande seg i mitt altfor lille hode thihi
Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
Lignende tråder
-
Er jeg virkelig frisk og kan kutte ut medisin?
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 07-08-08, 17:15 -
Kutte ut mjølka
Av Marianne i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 30-10-06, 23:51

Svar med sitat
Bokmerker