Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
23-05-10, 22:46 #7
Spøjst ... Jeg havde også en pepset tid i de første par måneder på Euthyrox. Endda selvom jeg stadig havde helt vildt ondt i alle mulige led efter 'turen' på Ny Eltroxin. Det var lidt sjovt, som jeg tog meget længere skridt, for eksempel - fantastisk fornemmelse. Havde skiftet til Euthyrox, fordi det tog mig så lang tid at komme frem til en recept på thyroid, at jeg simpelthen måtte kræve noget andet. Var ved at være HELT ødelagt af den skide Ny Eltroxin :twisted: :twisted: :twisted:
Men efter de der første par måneder på Euthyrox blev jeg - nærmest fra den ene dag til den anden - overfaldet af ødemer. Det klemte skræmmende hårdt alle vegne. Nu har jeg fået lidt mere ro på med højere dosis og så en gang hestekastanje hver dag (se evt. tråden 'følsomme øjne', hvor jeg har skrevet om det). Men jeg vågner da stadig med smerter og snurren i hænderne og sådan noget ... Utroligt, hvad man har lov at hælde i folk, synes jeg. Og man har jo bare at æde det
Hvilket med Ny Eltroxin for mit vedkommende nærmest fik karakter af tvangsmedicinering, eftersom jeg protesterede heftigt og ingenting fik ud af det -lægen stolede mere på Glaxo Smith Kline end på mig, jo 
Men mon ikke, den sjove start, vi åbenbart begge havde med Euthyrox kunne skyldes, at vi havde lidt af hvert i blodet? Lidt t3 fra den ene og lidt fra den anden ... Det gik så godt i begyndelsen, at jeg begyndte at overveje, om det nu også var nødvendigt at bøvle en masse for at skaffe thyroid ...
Men jo ... Og det blir fedt, tror jeg
..... Men ... Hvad nu, hvis man dropper protesterne og bare siger NEJ og går ud af døren? Vil en læge så lade en gå ubehandlet rundt, eller .... Hvad mon så'n en så stiller op? Kræver noget stamina, men kunne måske være det værd? (Hvis man har ekstra medicin på lager for en sikkerheds skyld, nok ....)
Men n'Finn, så længe, jeg er på ren t4, vil jeg slet ikke vide noget om det ... Fordi det tager lang tid at rette på det, mener jeg.
TIl gengæld er der vel ikke så lang tid tilbage, før posten (eller et bud?) står her med min thyroid. Så er sagen vel en anden.
Lignende tråder
-
de forsker på virus og stoffskiftesykdommer
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 07-03-09, 20:30 -
bare forhøyet fT3
Av tussi i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 13-11-06, 00:30 -
Må bare fortelle
Av grynet i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 12-10-06, 17:27 -
Bare et spm. om TSH
Av Hege i forumet TSHSvar: 10Siste melding: 03-08-05, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker