Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Må bare fortelle
-
06-10-06, 08:44 #1
Må bare fortelle
Nå har jeg i 3 uker vært skikkelig flink og bare drukket vann/farris. ikke noe brus eller kaffe eller melk eller noe som helst og jeg føler meg SÃ… mye bedre enn jeg har gjort på lenge....
Er våken og opplagt. selv etter 8 timer på jobb har jeg energi til og gjøre ting på kvelden som og reise vekk på besøk. gå på kino og vaske huset.
Har i denne uken hatt samboerens 3 unger + 3 hunder i huset og klarer ennå og fungere.
Jeg har som sagt hatt symptomer LENGE før jeg begynte på medisiner og frem til 3 uker siden..
SÅ ET LITE TIPS.... PRØV I EN PERIODE OG DRIKK BARE VANN
Kan være søtningsmiddelet i lightbrus vi reagerer på. Hadde hodepine etc i 2 dager mens etter et har dette gått som en drøm.....
Jeg er ikke noe vannmenneske mens nå drikker jeg 1 1/2 liter på jobb. har en flaske 0.6 l stående ved siden av meg som jeg skyller nedpå.
Dette har i allefall fått meg til og ha det mye bedre enn jeg har hatt på mange år.
klem til alle.Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
06-10-06, 11:38 #2
Så fint å høre at du har det så bra Grynet

Det må jeg prøve tror jeg! God inspirasjon å høre de gode tingene
Takk!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-10-06, 11:46 #3madonna Gjest
så bra
Det er verdt forsøket
Drikker du te uten søtningsmiddel?
-
06-10-06, 13:36 #4
Ja jeg har brukt litt suketter, men ikke mange...
Men jeg drikker ikke så mye te akkurat nå. hatt 2 kopper på 3 uker så merker ikke noe på det egentlig. jeg drakk i allefall 1 liter med light brus om dagen...
Så og si alle mine symptomer er er borte. verking i ledd og muskler, tunge armer og ben. lyst til og sove hele tiden tåkehodet.. (er litt ennå da, men det har jeg alltid vært) hehe..
får se hva som skjer videre. har også gått ned 2 kilo på 1 1/2 uke.. weeeee
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
06-10-06, 16:33 #5
SÃ… FLOTT!! Dette var positivt å høre!! Det var jenta si det
-
12-10-06, 17:27 #6
Nå har jeg gått ned ennå litt mere og jeg er fremdeles i kjempefin form... ingen av de plagene jeg hadde.. bare en smule rastløs og da vet jeg i allefall at det ikke kommer av koffein

VANN VANN VANNHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Svar med sitat
Bokmerker