Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard Må bare fortelle

Nå har jeg i 3 uker vært skikkelig flink og bare drukket vann/farris. ikke noe brus eller kaffe eller melk eller noe som helst og jeg føler meg SÃ… mye bedre enn jeg har gjort på lenge....

Er våken og opplagt. selv etter 8 timer på jobb har jeg energi til og gjøre ting på kvelden som og reise vekk på besøk. gå på kino og vaske huset.

Har i denne uken hatt samboerens 3 unger + 3 hunder i huset og klarer ennå og fungere.

Jeg har som sagt hatt symptomer LENGE før jeg begynte på medisiner og frem til 3 uker siden..

SÅ ET LITE TIPS.... PRØV I EN PERIODE OG DRIKK BARE VANN

Kan være søtningsmiddelet i lightbrus vi reagerer på. Hadde hodepine etc i 2 dager mens etter et har dette gått som en drøm.....

Jeg er ikke noe vannmenneske mens nå drikker jeg 1 1/2 liter på jobb. har en flaske 0.6 l stående ved siden av meg som jeg skyller nedpå.

Dette har i allefall fått meg til og ha det mye bedre enn jeg har hatt på mange år.

klem til alle.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Så fint å høre at du har det så bra Grynet

Det må jeg prøve tror jeg! God inspirasjon å høre de gode tingene Takk!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

madonna Gjest

Standard

så bra Det er verdt forsøket Drikker du te uten søtningsmiddel?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Ja jeg har brukt litt suketter, men ikke mange...

Men jeg drikker ikke så mye te akkurat nå. hatt 2 kopper på 3 uker så merker ikke noe på det egentlig. jeg drakk i allefall 1 liter med light brus om dagen...

Så og si alle mine symptomer er er borte. verking i ledd og muskler, tunge armer og ben. lyst til og sove hele tiden tåkehodet.. (er litt ennå da, men det har jeg alltid vært) hehe..

får se hva som skjer videre. har også gått ned 2 kilo på 1 1/2 uke.. weeeee

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    125

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Nå har jeg gått ned ennå litt mere og jeg er fremdeles i kjempefin form... ingen av de plagene jeg hadde.. bare en smule rastløs og da vet jeg i allefall at det ikke kommer av koffein

VANN VANN VANN

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn