Hei Kurt.

Det høres enormt slitsomt ut slik du har det.

Jeg føler med deg. Fire barn, og små tvillinger. Du er en skikkelig helt som makter det livet du lever nå, tenker jeg. Men husk å kom deg til legen så raskt som mulig, for sånn her kan du jo ikke gå lenge uten å bli helt ødelagt!

Jeg fikk lavt stoffskifte etter fødsel for 14 mnd siden. Hele permisjonsåret var grusomt slitsomt, med nattevåk og urolig baby. Jeg tok det meste siden jeg tross alt var hjemme. Mannen min var irritert på meg fordi gårdsdagens middagsrester fortsatt stod på bordet når han kom hjem, og huset ikke var ryddig. Skjønner jo det.

Nå som trollet er ute av esken, møter jeg langt større toleranse. Han tar all nattevåk (selv om det ikke er så mye av det lenger) og står opp med ungene kl seks. Jeg får sove til halv åtte. Dette har betydd og betyr utrolig mye for meg.

Om du skulle ha vanskeligheter med å overbevise legen om å starte med Levaxin, kan det være en ide å "overdrive" litt, ikke spar på kruttet når du forteller hvordan du har det. Kan feks også si at en bekjent av deg hadde det på samme måten (men at det ikke slo ut så voldsomt på blodprøver, dersom det er tilfelle hos deg) og fikk enooooorm hjelp av Levaxin. Si at du ønsker sterkt å prøve det for en periode for å se om det virker; om det ikke har effekt, så slutter du så klart.