Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: Brainfog bedre med Erfa?
Threaded View
-
15-05-10, 20:49 #32
Sv: Brainfog bedre med Erfa?
Jeg hadde en ft4 på 13.6 på 105 mg thyroid, og 14.6 på 90 mg thyroid + 37.5 mg levaxin. Nå kuttet jeg ut levaxinen da, så nå blir det spennende å se prøvesvarene mine som jeg kommer til å ta 19.mai. Selv om det selvsagt er litt i tidligste laget å ta prøver kanskje. Jeg fungerer mye bedre på å bytte ut levaxinen med 15 mg Thyroid. Kroppen min vil ikke ha levaxin den i motsetning til din Berit og Anne Ma. Det ser ut som kroppen min kan klare seg med en ft4 midt på treet bare t3 er helt øverst i ref omr. eller over. Slik det ser ut pr i dag hvertfall.

Mitt budskap er idag at ting tar litt tid
. Føler meg tipp topp igjen i dag, og ser jeg tilbake, har formen blitt bedre og bedre tross noen få små "downperioder".
Jo lengre jeg lar ERFAen virke, ser det ut som kroppen responderer bedre og bedre. Jeg tror samtidig at psyken min spiller meg et puss ift hvilken form jeg er i, for tenker jeg tilbake, så har jeg egentlig ikke vært i bedre form i løpet av en hel dag som den siste tida, pæra :idea: har liksom blunka før, og nå har jeg liksom bare vært litt trøtt.Symptomene på "down" har endret seg.
Jeg tror at følelsen av å få en voldsom formstigning FORT etter å starte på ERFA, tar større og mere positiv plass i psyken og i hukommelsen ("JEG var jo såå bra de første dagene!!", selv om jeg jo egentlig hadde mye mer brainfog og tålte mye mindre enn i dag hvor jeg er MYE mere stabil og klarer MYE mer.) Men nå har jo jeg stått på ERFA i 1 mnd og litt over en uke og du Berit har jo bare stått på Erfa noen dager, og kroppen din juger ikke i deg, den oppfører seg jo ekte , og den ble jo kjempefornøyd med å få ERFA. Hold på den! Du er på rett sti
Selv om stien har noen bakketopper og hindringer. 
Jeg tror det er lurt å skrive ned noen få ord hver dag, slik at jeg bedre kan ha noen holdepunkter og for å lære av erfaringer, følelser og symptomer. Jeg tror jeg må begynne med det, selv om jeg har hatt disse innleggene her på forumet å se tilbake på. Jeg har vært mye redd og sårbar og tolket alt i forhold til sårbarheten og redselen min, hengt alt på de negative knaggene liksom. Når jeg kanskje faktisk har blitt litt og litt bedre hele tida... Slik tolker jeg det hele i dag hvertfall.
Og så er jeg stolt over meg sjøl innimellom og gråter både av glede, ydmykhet og takknemlighet... LIVET!
Nå begynner jeg å visst å grine igjen...
Mvh Jeanette
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bedre form, men varierende på tsh...
Av gretal i forumet TSHSvar: 9Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
en bedre VG-artikkel (mozon)
Av nora i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 20-03-07, 08:47 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker