Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
15-05-10, 12:40 #5
Sv: Vektøkning ved behandling..
Har jo lest mange berettninger om at vektoppgang startet samtidig med introduksjon av Levaxin.
Det gjorde det hos meg også, men umerkelig de første år. Så ble det mer og mer. På slutten et par kilo i året - i snitt over alle 16 år : 1,2kg/år.
Jeg (legene og) fant aldri noen dose jeg hadde det bra på, så Levaxin passet ikke for meg rett og slett.
Jeg gikk ned alle kiloene de første måneder på Armour Thyroid.
Nå er det ingen stoffskiftemedisin som virker før en får nok av den, og før den har virket noen måneder.
Jeg mener at hvis ikke forhold er i bedring etter ett år, er det ingen grunn til å vente 16år, som jeg gjorde, med å skifte til en annen tyroxintilførsel.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00 -
vektøkning!!
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 03-05-05, 12:15

Svar med sitat

Bokmerker