Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Jeg antar det er ganske vanlig med en opptur sånn i starten, og de følges gjerne av en nedtur da.....
Det er vel et tegn på at doseøkning må til - og avventing av at T4 skal omdannes til T3 før alt funker.
Det er dette jeg holder fast ved om dagen. Samtidig tenker jeg at binyrene mine skal henge med i gamet, så det kan jo hende de ikke helt henger med om dagen. Jeg føler meg litt trøtt om dagen, selv om hodet henger med, jeg har endret litt døgnrytme igjen og har en tendens til å sovne seint og våkne seint. Men jeg henger med, og ordner opp og syns kroppen fungerer ganske så bra.
Har nå tenkt til å roe meg ned og tenke at jeg har mange ting jeg enda kan prøve og finne ut av. Alt fra økning i dose, til binyredrahjelp.
Men først og fremst altså roe ting ned, ta blodprøver 19 mai og dra på tyrkiatur 21 mai og se det ann til etter det. Klart kroppen har vært sliten lenge, og nå skrus systemet opp betraktelig og jeg surfer på bølgen selvsagt. hehe.. En sku tru at kroppen treng en trøttperiode da.
Er enig med deg Berit at en hele tida treng å ha en plan B klar til bruk, ellers blir en lettere sprø. Og ja, en blir lettere hengehue når bølgen rir av litt, MEN har jeg tenkt; jeg er jo absolutt på riktig spor når kroppen reagerer så positivt til å begynne med.

MEN jeg står jo kun på 120 mg Thyroid, så sannsynligvis trenger jeg mere etterhvert.

Trur dere andre som meg at jeg burde avvente litt nå før jeg begir meg avsted med ytterligere doseendring? Slik at skrotten henger med?

Tenkte jeg sku gjøra et forsøk med å smøre meg med kortisonkrem i morgentidlig for å se om det er noen reaksjon i "trøttmønsteret" mitt.

Jeanette