Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Legen sier jeg er OK
Threaded View
-
13-05-10, 08:56 #20
Sv: Legen sier jeg er OK
Hei Kurt
det settes av 90 min til første konsultasjon på Balder. Jeg tok i tillegg masse bloprøver og fikk med meg spyttprøve- kit, samt to urinprøve- kit, hjem. Jeg antar at legen vil ønske å ta dette av deg også, i alle fall blodprøvene. Etter første gang betalte jeg ca 2500 kr.
Legen ønsket jeg skulle ta en urinprøve som skulle sendes til USA, i tillegg til en urinprøve som sendes til Aker Sykehus. 2500 kr å sende prøve til USA, i tillegg til de 2500 jeg betalte for timen. Vet strengt tatt ikke om det er så nødvendig å sende prøve til USA.
For å begrense kostnadene bør du derfor si i fra om at du ikke ønsker å sende prøver til utlandet.
Spyttprøvene og urinprøven som skal til Aker, skal du ta hjemme, og sender selv med posten.
Har bare vært på Balder en gang. Skal ikke drive noe utpreget reklame for virksomheten. Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg gjerne betaler litt for å få såpass bra "service".
Det er ganske lang ventetid der så du kan likegjerne bestille time nå. Om du ombestemmer deg, er det bare å avbestille en dag eller to i forveien.Sist endret av BeritM; 13-05-10 kl 10:33
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat

Bokmerker