Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Legen sier jeg er OK
Threaded View
-
13-05-10, 07:12 #19
Sv: Legen sier jeg er OK
Hei igjen!
Vet ikke om jeg graver meg ned i symptomer og ikke ser hvordan jeg skal komme meg videre?
Har en samboer som begynne å bli lei av at jeg ikke tar tak i dette mere enn jeg gjør.
Det må jo da bli Privatklinikk, og dette koster sikkert mye penger. Bor i Sør Trøndelag, så en tur til Balder vil koste litt, både i reise og sannsynligvis time der. Noen som vet hva koster sånn ca på BALDERKLINIKKEN? (er vel en utredning først sikkert)
Sambo som sagt begynner å bli lei av at jeg ikke gjør nok, men det går jo på energinivået dette også. Sier til henne at du skulle hatt kroppen min i 24 timer, da har du ikke klaget mere, om at jeg ikke støvsuger nok, rydder nok osv. osv. osv.
Kom over en artikkel i Allers om LG (Lightning Process) er dette noe å undersøke nærmere. Så symptomene ikke gikk så mye på hukommelse og depresjonstanker.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat

Bokmerker