Leser man symptomer på depresjon så finnes mange av de samme ordene der (motløshet, gledesløshet selv ved positive ting, likegyldighet..). Det blir bare flisespikkeri hvor dypt man skal før det ene går over i det andre. Det er jo også personavhengig hvordan man reagerer. En sterk personlighet vil kanskje helle mot sinne, mens en svakere(? feil ord men jeg kommer ikke på noe bedre i farta) vil gå mot fortvilelse i en situasjon hvor kroppen alltid kjennes "tom" og energiløs?

Legen min mener at jeg har lavt stoffskifte ut fra blodprøvene, men at jeg nok også er deprimert. Jeg har vel bestemt meg for at jeg vil gi levaxinen en sjanse før jeg forsøker noen behandling for depresjon. Er det stoffskiftet som fører til depresjonen via en psykisk reaksjon på mangel på ork så er antakelsen om en endogen depresjon (endogen - "uten utløsende årsak") feil diagnose og da er det dermed også feil å behandle hodet.

Jeg håper at du beholder den gode virkningen du har fått av Efa T. Det høres utrolig deilig ut.