Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Legen sier jeg er OK
Hybrid View
-
10-05-10, 21:22 #1
Sv: Legen sier jeg er OK
Hei Kurt
kom deg til legen og mas om å prøve Levaxin. Om han ikke vil gi, gå til en av de private legesentrene som flere her inne har benyttet.
Jeg er ingen ekspert på verdier. Men med dine verdier er jeg i dårlig form (hadde tilsvarende verdier for en mnd el to siden).
Ser du har høyt jernnivå. Kan man ikke bli slapp av dette? En på jobben var plaget med slapphet/energimangel (men ikke så alvorlig som du beskriver), og problemet med for høyt jernnivå løste seg da han ble blodgiver.
Om en eventuell medisinbruk kan ødelegge egenproduksjonen din vet jeg ikke, men det later jo til at du ikke blir bedre, eller; du kan jo ikke bare gå og vente på at det KANSKJE vil skje. Hvert dag, måned, hvert år i livet teller. Så om man kan gjøre noe med det, ta skjeen i egen hånd! Gjør det som raskest får deg i form, om det så skal være at du må spise en pille hver dag resten av livet.
Jeg har forresten en venninne som gikk på Levaxin i fire år men som etter legens råd kuttet det ut for at kroppen skulle stabilisere seg på egenhånd. Hun fungerer kjempefint uten. Så det er ikke noe must at om du først prøver medisiner så er "løpet kjørt".
Om du ikke har nok utbytte av Levaxin etter en periode, prøv med tilskudd av Thyroid. Mange har positive erfaringer med dette .
Stå på og lykke til!!!!!!
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat

Bokmerker