Takk for svar alle sammen.

Vel, jeg kommer ikke til og redusere dosen før jeg har fått svar på alle prøvene som ble tatt på Rikshospitalet sist uke. Det kan jo tenkes at det er en genetisk feil vi snakker om. Legen jeg var hos tok jo prøver for og finne ut av nettopp det.....så jeg venter i spenning på svarene. Legen fortalte også at han har flere pasienter som bruker samme dagsdose som jeg bruker nå. Helst ville jeg sett at jeg ikke trengte medisin i det hele tatt, men det er nå engang ikke slik.

Ligger det noen tråd i forumet med symtomer for overdosering av medisin? Jeg har forsøkt med søkefunksjonen uten og finne noe spesielt.

@ n'Finn, vel, jeg er noen ganger tidlig oppe, og andre ganger har jeg ikke lagt med enda...
Jeg har god søvn, 7-8 timer hver natt, så det er ikke på grunn av søvnløshet at jeg var tidlig på forumet. Nattesøvnen min er en av tingene som har blitt vesentlig bedre...faktisk veldig bra, etter at jeg startet med Levaxin i 2008.

Kommer også tilbake med "gamle" prøveresultater, må bare få en ny utskrift av labark fra legen min.

-M-