Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Det var kreft...
Threaded View
-
06-05-10, 10:54 #6
Det var kreft...
Så da er det konstatert kreft i kulen jeg fjernet for 14 dager siden. Jeg har hele tiden hatt normale stoffskifteverdier, men oppdaget kul på høyre side av skjoldbruskkjertelen for 3 1/2 mnd siden. Tok sin tid å få den ut og jeg kan ikke hjelpe for at jeg tenker om det ikke hadde utviklet seg til kreft hvis de hadde tatt en ut tidligere. De tok frysesnitt av kulen under operasjon og det viste ikke tegn til kreft, så de fjernet bare halve kjertelen. Nå skal det vurderes på radiumhospitalet om jeg skal fjerne andre halvparten også og om jeg skal få behandling med radioaktivt jod. Kreften var visst lokalisert inni kulen (innkapslet) og det er visst frie render. Hadde vært veldig deilig å slippe en operasjon til og at jeg slipper radioaktiv jod. Har en baby på 5 mnd, så er jo ikke hyggelig å være vekk fra han i 3 dager, pluss at jeg må holde meg på avstand for å være sikker på at han ikke får noe "radioaktivt" i seg. Noen andre som har fjernet halve kulen og som ikke trengte fjerne andre halvdel? Kan jo være jeg slipper å gå på tabletter hvis de lar andre halvparten være igjen. Legen som opererte meg sa at det ikke var gått i blodbanen og de så heller ikke spredning til lymfer. Jeg har og har hatt en del verking i kroppen fra og til som har pågått over noen måneder (ikke feber). Er så redd det har med kreften å gjøre, men bør jo ikke være det siden de virket ganske sikre på at det ikke er spredning.
Lignende tråder
-
Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Av DALIA i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 29Siste melding: 12-01-10, 17:44 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 16Siste melding: 16-10-08, 20:49 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Kreft i skjolbruskkjertelen og arr
Av miss:-) i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 17Siste melding: 09-06-07, 08:15 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28

Svar med sitat
Bokmerker