Fortsettelsen kommer her :
Jeg reiste til Balderklinikken så syk at jeg knapt klarte å sitte oppreist.
Hadde på forhånd sendt mail til legen der jeg kommenterte alle symptomer jeg fant på nettet. I tillegg skrev jeg kortfattet om situasjonen min. Fant ut at dette var lurt fordi jeg slapp å fortelle alt der inne; det hadde vært altfor utmattende.

Mailen hadde Mathias Thurfjell - legen - skrevet ut og gått igjennom før jeg kom.
Jeg ble imponert over kunnskapene han hadde. Etter å ha gått igjennom masse relevante spørsmål, sier han at jeg gjerne kunne prøve Levaxin - selv om
prøvene viste normale verdier.

Jeg startet med 25 microgram allerede samme dag. Virkningen lot ikke vente på seg ; samme kveld forsvant både grus og kløe fra øynene. Jeg kunne se på tv uten solbriller og se teksten klart. Selvsagt kunne jeg ikke sette sammen setninger å forstå samme dag.

Jeg øket dosen gradvis til 50 microgram i løpet av 1 uke. Formen er blitt vesentlig bedre bare på 2-3 uker. Nå kan jeg rusle en tur, klarer å støvsuge, lage mat etc. Føler jeg har fått livet tilbake.....

Balderklinikken tok prøver av jod, candida albicanse, b12 etc. Noen har jeg sendt til Danmark.
Oppfølging med hudprøver etc, og prøvesvar hos Thurfjell i slutten av mai.

De har gått mer bort fra verdiene i stoffskiftet, men forsøker å finne årsaken bak.

Jeg har vært hos min primærlege og informert ham - (ville overhode ikke gi meg levaxin) - han virket flau og ville nok ikke snakke mer om det.