Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
24-04-10, 19:59 #1
Hvorfor er husarbeidet så "vanskelig"?
Jeg så den andre tråden at det var mange her som slet med husarbeidet, men hvorfor gjør vi det?
Joda, det er det med å være sliten og utmattet og man klarer jo nesten ikke begynne før man må ta pause.
Jeg merker jeg er bedre nå, for før kunne jeg klar maks 10 min.
Nå er jeg bedre, men selv om jeg er litt mer fysisk utholdende vet jeg jo ikke hvor jeg skal begynne.
Jeg er frustrert av å se rotet og jeg ønsker å gjøre noe med det. Står opp hver dag med gode mål, men det blir jo aldri noe av. 
Med barn i huset blir det jo rot, og jeg klarer jo ikke rydde lenger. Jeg sliter med konsentrasjon og hukommelse, så jeg tror vel det er slike funksjoner som gir problemer.
Men et annet eksempel er det å henge opp klesvask. Av og til føles det som en uoverstigelig oppgave. Jeg får ikke lagt meg for jeg må henge opp tøy, og jeg for ikke hengt opp tøy. Når jeg etter mye jobb med meg selv får det til tenker jeg, at dette gikk jo bra, likevel blir det sånn neste gang også.
Opplever dere noe mer enn fysisk slitenhet, som problemer i forhold til husarbeid? Synes jo det er helt tåplig av meg, men jeg kan ikke velge, normalt er jeg en effektivperson som kan stå på.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
Student: lurer på hvorfor det er "helt uaktuelt" med trygd.
Av HildeM i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-11, 16:59 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker