jeg slutter med levaxin fordi jeg velger å tro på fastlegen min som mener jeg ikke har lavt stoffskifte...selv om blodverdiene,,,altså TSH har vært litt over referanseområde. Jeg har siste halvåret hatt kontakt med 2 private leger. Det startet med en hudlege(hadde kviser i hodebunnen) som mente jeg hadde stoffskifte og endte etterhvert opp hos en annen spesialist(som jeg trodde var ekspert på stoffskifte) men som hevdet det var matintoleranse og ikke stoffskifte.(Fryktet også litt at diagnosen alleredevar stilt på forhånd før legetimen....dvs. MATINTOLERANSE). Siste månedene har jeg vært på diett og hatt store utgifter i forhold til kosttilskudd og allergitesting...det har vært en ekstra belastning psykisk, i tillegg til at jeg har blitt ganske forvirra av å forholde meg til ulike diagnoser. Jeg satser derfor på at mine problemer har en psykisk årsak/stress...og legger foreløpig eventuelle stoffskifteproblemer på vent, og forhåpentilgvis også jakten på en forklaring på diffuse symptomer.