Jeg smører ikke store flater, og er heller ikke flere dager i strekk. Men har eksem som blusser opp innimellom, hvis jeg får i meg noe jeg ikke tåler. Hvis den fører til høyere verdier, og jeg fortsatt har lavt. Er ikke det rart? For det er vel slik man leser det?

Som lydig pasient har jeg hittils gjort som legen har sagt. Tar 2000 IU D3, og ikke noe K2. Da legen mente det ikke var nødvendig fordi den ville komme av seg selv. Har hatt veldig uregelmessig mage, og har det fortsatt, så har ikke klart å få orden på den enda. Så spørs om jeg tar opp så mye K2 enda. Skal bestille det kombinsjonsproduktet du anbefalte. Jeg har ikke merket noen bivirkninger eller "virkninger" på det jeg har tatt hittils.

Ja, har jo mangel på mye. Tar også B12 sprøyter, så den bør ha kommet seg høyt. Skal ta to ampuller hver 3-4 uke nå som vedlikehold. Det blir jo en ond sirkel, og det er vanskelig å vite hva de ulike symptomene kommer fra. Har jo veldig vondt i kroppen, ekstremt trøtt (særlig i perioder), og en mage som ikke funker. Men om det kommer av det lave stoffskiftet, binyrene eller fibromyalgi er jo ikke godt å si. Jeg mener jo at alt dette henger sammen som en lidelse.

Hvis ikke jeg har blitt noe bedre innen februar (neste time på Balderklinikken) vil det bli vurdert overgang til Erfa.