Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Det var kreft...
Threaded View
-
18-04-10, 18:52 #2
Sv: Operasjon til torsdag, gruer meg veldig
Hej Søde

Du skal ikke være bange for at dø af det. Når man undersøger statistikkerne, er selv kræft i skjoldbruskkirtlen ikke lige så farlig som andre kræftformer.
Er det kun kulen eller den halvdel af skjoldbruskkirtlen de vil fjerne? "Mistænkelige celler" er noget diffust betegnet. Hvad sagde de nøjagtigt, når prøven var analyseret?
Det er (stort set) ikke selve operationen, der plejer at give plager bagefter, selv om det selvfølgelig kan mærkes, at man er opereret. Det som plejer give problemer er ikke operationen, men den efterfølgende stofskifteregulering, som kan være ganske besværlig for en del af de opererede. Men det betyder en del hvor meget af kirtlen (eller kun kulen?) skal fjernes.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Av DALIA i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 29Siste melding: 12-01-10, 17:44 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 16Siste melding: 16-10-08, 20:49 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Kreft i skjolbruskkjertelen og arr
Av miss:-) i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 17Siste melding: 09-06-07, 08:15 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28

Svar med sitat
Bokmerker