Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Hybrid View
-
11-04-10, 16:51 #1
Det virker vist ikke rigtigt mere
Jeg synes ikke hydrocortisoncremen har nogen effekt længere

Jeg har brugt cremen i en lille uge og brugt 2-3 cm. 3 gange dagligt. Jeg synes det virkede de første 4 dage og så aftog effekten sig.
Skal jeg mon øge dosis eller bare stoppe?
Jeg føler mig totalt drænet og orker igenting, og jeg kan mærke at mit stofskifte er alt for lavt.
Det kribler i mine fingre at øge min dosis af euthyrox igen selv om det måske er lige tidligt nok.
Det eneste der holder mig tilbare er min lægetid hos ny læge d. 19. og jeg gætter på at lægen nok vil tage blodprøver.
-
11-04-10, 17:32 #2
Sv: Hydrocortison - hvor meget og hvor længe?
Jeg syns jo heller du skal smøre 10 cm om morgenen enn flere ganger.
Smør på tynn hud, og ikke samme sted hver gang.
Legg så merke til om du får slapphetsperioder om ettermiddagen.
Hvis du får, så smør 2x5cm.
Så har det jo sammenheng med stoffskiftet.
En merkbar "downer" kan være et signal til å øke stoffskiftemedisinen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-04-10, 17:41 #3
-
16-04-10, 12:03 #4
Vil bare lige komme med en lille update og fortælle at det har hjulpet at øge mængden af hydrocortison

Jeg bruger 10 cm morgen og til frokost (forsøgte med 2 gange 5 frokost og eftermiddag, men følte ikke jeg fik nok ud af det på den måde).
Jeg går godt nok noget kold om eftermiddagen så jeg tror jeg vil forsøge med 2 gange 8 cm. i stedet så jeg har lidt til om eftermiddagen også.
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker