Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
14-04-10, 21:53 #4
Sv: Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Hei rexxy69, fikk også tatt noen andre prøver, uten at jeg har noen anelse om hva de betyr eller hvilken sammenheng de har. Har bare utskriften som sier "Normale hormonanalyser". Alle verdiene:
VITB12: 305
FOLAT: 9,8
GGT: 70
ALKFOS: 89
LD: 153
CK: 75
ALBUMI: 43
TSH: 1,5
FT4: 12,7
KORTIM: 306
Har ikke presentert hele symptomlisten for legen, har følt at jeg ikke kunne nevne bagateller som f.eks tørr hud, mageproblemer og andre småting. Det har stort sett vært hodepine, slitenhet og søvnproblemer som har vært tema, og resten har vært enten depresjon eller ting jeg har trodd har vært forårsaket av depresjon, f.eks dårlig hukommelse, konsentrasjonsproblemer etc.
Har følt at legen mener jeg er enten hypokonder eller lat, så løsningen har stort sett vært sykemeldinger i korte perioder.. :( Han har aldri hatt tid til å lytte uansett, om jeg ville snakke mer var det liksom psykolog som var løsningen.
Hadde jernmangel i en kort periode i 2002 etter at jeg ble utsatt for uprovosert blind vold, og mistet endel blod. Kanskje kom noen av de andre symptomene og psykiske problemene også etter det.
Skal ringe legen i morgen og håper jeg ihvertfall får lov å prøve en eske levaxin.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Presentasjon og trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 24-03-10, 21:41 -
Ny på forumet: Mange tanker om et lavt stoffskifte som nylig har blitt verre.
Av Innana i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 23-03-10, 21:27 -
Lavt stoffskifte. Hjelp - håret ramler av
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 20-01-09, 06:57 -
Ny på forumet - trenger råd før neste legetime
Av Lisa61 i forumet Hos legenSvar: 23Siste melding: 18-04-08, 12:28 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58

Svar med sitat
Bokmerker