Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
14-04-10, 21:27 #7
Sv: Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Hei Finn! Og tusen takk for raskt svar :-) Har lest litt på forumet her nå, og ser at mange andre er i samme situasjon. Skjønner at jeg må be legen om å ta flere prøver, skal bestille time allerede i morgen. Har også sett at jeg kan sjekke kroppstemperaturen om morgenen. Har funnet mye nyttig informasjon her, og det at du sier rett ut at jeg har lavt stoffskifte, gjør at jeg får forhåpninger om at jeg kan få en diagnose hos legen, og ikke minst; at det isåfall finnes medisiner som gjør at jeg kan bli bra igjen! Har gått rundt i så mange år med diffuse symptomer uten å finne ut hva det har vært, at jeg nærmest har gitt opp. Hadde nesten vært bedre å få en kreftdiagnose enn å måtte gå rundt å ha det sånn og ikke vite årsaken. Det er ikke før nå de siste månedene at jeg har begynt å skjønne at de forskjellige symptomene kan ha én og samme årsak...
Beinhinnebetennelsen min har vel neppe noe med lavt stoffskifte å gjøre, men tok det med likevel.. Vil ikke si at det kjennes ut som å ta på en pose potetmel, det gjør vondt men er vanskelig å beskrive. Får vondt på framsiden av leggen av bare en times joggetur eller gåtur på asfalt, og det gjør vondt i 1-2 uker etterpå. Å kjøre bil og gjøre lette bevegelser som å løfte foten fra gasspedalen gjør veldig vondt f.eks.
Hørte nettopp fra en kamerat at det kunne hjelpe å strekke ut baksiden av leggen, fordi framsiden kunne bli betent av å måtte kompensere for at baksiden er støl. Og den er i høyeste grad støl
Så det skal jeg prøve. Ellers er det vel bare å sykle eller gå på ski istedet for å jogge.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Presentasjon og trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 24-03-10, 21:41 -
Ny på forumet: Mange tanker om et lavt stoffskifte som nylig har blitt verre.
Av Innana i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 23-03-10, 21:27 -
Lavt stoffskifte. Hjelp - håret ramler av
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 20-01-09, 06:57 -
Ny på forumet - trenger råd før neste legetime
Av Lisa61 i forumet Hos legenSvar: 23Siste melding: 18-04-08, 12:28 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58

Svar med sitat
Bokmerker