Jeg måtte le litt for meg selv da jeg leste om disse fysioterapeutene, uff. Redigerte også innlegget mitt for å understreke at det var i hovedsak homøopati jeg hadde liten tro på.

Det er rart med det, at noen på bekostning av andres liv og helse, skal lure andre for å tjene penger, spesielt her i Norge som det finnes så mange muligheter. Hun jeg jobbet for virket ikke utspekulert og kynisk, men en helt vanlig dame i 50-årene, så det var for meg litt vanskelig å forestille meg at hun holdt på sånn. En gjenganger, som jeg overhørte så å si hver gang en pasient gikk ut av kontoret, var: "du trenger forresten noen medisiner for å få i gang varmeregulatoren i kroppen. Det er helt avgjørende for alt, og du bare mååå kjøpe de pillene her". Den der varmeregulatoren, eller hva hun kalte det, var helt essensielt, og alle hadde tydeligvis noe feil med den. Fikk en time hos henne selv for å teste det ut, og fikk en lang liste med medisiner som jeg måtte kjøpe inn for å få bukt med alle problemene hun hadde funnet hos meg. I tillegg prøvde hun seg med at jeg måtte slutte med Levaxin (!), og at det var tullete å ta blodprøver hos vanlig lege.