Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Håret endrer farge
Threaded View
-
12-04-10, 19:35 #7
Fandt denne gamle tråd, som jeg synes er sjov ...
Jeg selv var helt sorthåret, da jeg blev født, så blev jeg hvidhåret, så såkaldt kommune- /leverpostejfarvet, så guldhåret ... og så tilbage til leverpostejen. Hvor der også er lidt rødligt og gyldent at spore. Samt nu, efter en tur på den nye - og efter min opfattelse falske - Eltroxin, nu også en del grå hår ...
Min mand var hvidhåret som helt lille, tabte så alt håret, og da han fik det igen, var det mørkebrunt! (Også han er begyndt at blive gråhåret, selvom han kun er 36 - det er jo ikke let at være gift med en, som er på den såkaldte Eltroxin)
Vores datter: Født rødblond og er det endnu på 7. år
... og så har jeg en veninde, der var blondine men som nu har fået rødbrunt hår uden at gøre noget for det. Jeg tænker på, om det kan have noget at gøre med, at hun har fået slidgigt i nakken, så ledbåndene i halsen 'bærer' hendes hoved. I hvert fald har jeg læst, at whiplash kan give problemer med stofskiftet. Desværre husker jeg ikke kilden, men jeg må se, om jeg kan finde den! Ikke noet uinteressant spørgsmål, om ens stofskifteproblem er blevet sat i værk af en eller anden mekanisk årsag - måske kan man endda gøre noget for stofskiftet ad den vej, lurer jeg på.Sist endret av Admin; 12-04-10 kl 20:32 Begrunnelse: 2 indlæg lagt sammen

Svar med sitat
Bokmerker