Har lest igjennom denne tråden og andre tråder jeg har her inne, og jeg kan definitivt si at jeg er bedre. Det er godt å se. Faktisk er jeg på vei til å bli "dårligere" igjen, men jeg er langt fra så langt nede som jeg var for et par måneder siden.

Det var egentlig veldig godt å lese igjennom alle disse tingene også. Godt å se enda tydligere de seirene en har. Den sørste seieren er at jeg har kapasitet til å gjøre mer med barna mine. Fortsatt langt fra "bra nok", men jo det er mye bedre. Jeg gjør lekser med dem igjen.

Så selv om jeg nå er i ferd med å bli mer et "sofadyr" igjen (ligger for mye på sofaen), og selv om jeg verker mer i kroppen en jeg gjore for 2-3 uker siden, så er det jo bedre enn det var. Og selv om jeg ikke har gått ned ett gram, så har jeg jo ikke gått opp noen heller.

Joda jeg er slakt innen barneTV, men så lenge man klarer å gjøre mer ting slik at man ikke er totalt håpløst og udugelig så er jo det bra.

Ville bare legge inn litt positivt her inne også, ikke bare når det er ting som ikke er bra.