Side 8 av 8 Først 12345678
Viser søkeresultater 71 til 77 av 77
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Fryse, selv om man har sykdommen under kontroll?

Sant Ruth.
    Jeg ble også kald på hender og føtter.
    Skulle nesten tro at blodet fløt så sakte at det ikke var varmt når det nådde ut til hender og føtter, men også flesket mitt var kaldt. Kaldere enn hendene når jeg tok på det,

Stoffskiftet foregår jo i alle celler - også i fettceller, og der er det jo lite oppvarming fra blodet. Kan ikke tenke annet enn at stoffskifteaktiviteten der var så lav at det ikke blir noen varme av det.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Oslo
    Alder
    40
    Meldinger
    91

Hei Ida.
    Jeg leste det du skrev i 2006 og jeg kjenner meg veldig igjen. Lurte litt på hvordan det gikk med deg og studietiden? Studerer du fremdeles? Jeg er 24 år og studerer og sliter jo litt med kons, eksamen osv.. Men jeg har vanskelig heter for å klare å skille symptomene for lavtstoffskfite med andre ting.. Siden jeg har vært syk siden jeg var liten.. Men fryser, det gjør jeg!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    71

Sitat Opprinnelig skrevet av skogstad Vis post
    Hei Ida.
    Jeg leste det du skrev i 2006 og jeg kjenner meg veldig igjen. Lurte litt på hvordan det gikk med deg og studietiden? Studerer du fremdeles? Jeg er 24 år og studerer og sliter jo litt med kons, eksamen osv.. Men jeg har vanskelig heter for å klare å skille symptomene for lavtstoffskfite med andre ting.. Siden jeg har vært syk siden jeg var liten.. Men fryser, det gjør jeg!!
    Hei hei

Studietiden ja... det gikk veldig opp og ned. Jeg har brukt ca 2 år ekstra på bachelorgraden min. Måtte ta opp noen eksamener fordi konsentrasjonen har vært litt dårlig i perioder. Jeg har jobbet mens jeg har tatt opp eksamener, så jeg har ikke vært evig student heller da Det hjelper på motivasjonen.

Huff... to år ekstra på bachelorgraden høres ikke bra ut. Men tiden går fort. Noen trenger bare litt ekstra tid

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    rogaland
    Meldinger
    25

Etter jeg begynte med ERFA klarte jeg å konsentrere meg igjen. Har alltid vært glad i å lese, men etter å ha vært syk en stund var det umulig å få med meg innholdet. Etter 4 mnd på ERFA Thyroid fikk jeg 5 på eksamen

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Oslo
    Alder
    40
    Meldinger
    91

Jeg begynte med Levaxin på videregående, men jeg vet ikke om jeg ble noe bedre.. Husker ikke.. Klarte å begynne å jogge også sluttet jeg å miste håret! Men jeg er jo oppegående og har hatt deltidsjobb gjennom hele studietiden etter videregående så jeg klarer meg forsåvidt bra. Mine dårlige karakterer kommer av eksamensangsten jeg har, som jeg ikke klarer å få under kontroll. Og det kan jo skyldes lavtstoffskifte kanskje, for da er man jo ekstra "følsom".

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    rogaland
    Meldinger
    25

Jeg fryser ikke lengre heller Tidligere var beina mine som isklumper. Nå springer jeg rundt uten strømper Det forandret seg samme dag som jeg begynte m ERFA Thyroid.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Hei-Hei
    Long time no see!!!

Kaldt ja, jeg er bestandig innkald,
    har ikke fått byttet til noe annet så er på Levaxin enda,
    men fant noe kult på nyåret, skrev vel om det da men,
    Jeg fant noen tabletter i helsekosten som heter chiliburn.

kroppstemperaturen er den samme kalde men jeg har ikke vært spesielt kald etter at jeg begynte å ta disse,
    har behagelig varme som brer seg og tær og fingre er varme,
    så merkbart at til og med gubbe og unger kommenterer at jeg ikke er iskald når jeg tar på dem.
    Så til alle som fremdeles er på Levaxin,
    kjøp Chiliburn,
    man blir ikke så støl og stiv og verken hele tiden heller.

Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Side 8 av 8 Først 12345678

Lignende tråder

1. Snart første kontroll
    Av mio i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 20-11-07, 16:02
  2. Hvor har du fått informasjon om sykdommen?
    Av jessica i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 13
    Siste melding: 31-08-07, 17:26
  3. hvordan gi andre innsikt om sykdommen sin?
    Av Lissa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 7
    Siste melding: 13-11-06, 12:53
  4. Er det sånn denne sykdommen er?
    Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 3
    Siste melding: 19-08-06, 15:18
  5. ny med sykdommen
    Av grynet i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 19-04-06, 20:43

Bokmerker