Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
04-04-10, 21:58 #17
Sv: Ny på forumet med nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Takk skal du ha, Anisa. Da får jeg bare fortsette å bable når jeg føler for det.
Jeg har aldri hatt en annen lege annet enn da jeg var liten. Grandtanten min, som hadde struma og nå går på levaxin, har vært hos en indremedisiner her i nærheten så kanskje er det noe jeg kan prøve. Da jeg først fikk diagnosen, sa legen at jeg ikke trengte å gå til noen spesialist.
At binyrer "ikke har noe med saken å gjøre" kan vel bli motbevist? Jeg synes det også var rart at det "ikke var noen vits i" å ta flere anti-TPO prøver.
Hvis ingen som er mer kyndige enn meg når det gjelder trygd i norge(skal ikke mye til) popper inn i denne tråden, kanske kan jeg lage en tråd i det forumet.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Hvor skal man bable hvis ikke her. Når det er sagt, da er jeg nødt til at sige, at du kommer ikke udenom at skulle finde en bedre læge, hvis du ikke skal tabe helt eller delvis dit studie på gulvet. Hende du har nu er lige så ukyndig (ser det ud til) som de fleste andre skolemedicinere vi hører om på dette forum. Man er nødt til at lede til man finder en med forstand på hypothyreose-komplekset.
Svar med sitat

Bokmerker