Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
03-04-10, 22:48 #10
Sv: Ny her og har brug for hjælp
For pokker hvor har jeg bare ondt af mig selv i disse dage

Det har hjulpet helt gevaldigt at jeg ikke tager multivitaminpillen mere og jeg tager nu 150 mcg.dagligt.
Men hvor er jeg dog uendelig træt og jeg er så øm i mine muskler og led.
Jeg er så uendelig træt af at være træt. Jeg er så træt af ikke at kunne huske og koncentrere mig ordenligt.
Og jeg er så frygtelig ked af ikke af have et ordenligt overskud til min søn
Jeg er dog gudskelov så heldig at have en god mand og bedsteforældre som kan træde til. Jeg tør slet ikke tænke tanken om hvad jeg skulle have gjort hvis jeg var alene og ikke havde et netværk
Den 19. har jeg en tid hos en af mine nye læger (der er to, mand og kone og det er konen som intresserer sig for stofskiftesygdomme). Det føles som om der er uendeligt længe til, men til den tid passer det jo så nogenlunde med at jeg kan få taget en ny blodprøve. Men hvad nu hvis det er endnu en læge som ikke kan/vil hjælpe
Jeg læser og læser om naturlige stofskiftehormoner og jeg bliver mere og mere overbevist om at det er det jeg vil have.
Og jo mere jeg læser om det, jo mere vred og frustreret bliver jeg over at det skal være så svært at få fat på :evil:
Jeg har kigget på hvad det koster at komme til Thailand i tilfælde af at mine nye læger ikke kan/vil hjælpe. Jeg har overhoved ikke råd og jeg hader varme, men hvis det er det der skal til for at jeg kan blive ordenligt rask, så tager jeg til Thailand.
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker