Viser søkeresultater 61 til 70 av 149
-
09-03-07, 22:51 #61
hei, sliter mest med høy puls,dårlig hukommelse og konsentrasjon,og slapp
Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
09-03-07, 23:50 #62
Sliter fortsatt med noen symptomer, selv på Armour/levaxin, men jeg tror fortsatt alt vil bli MYE.. bedre når jeg har funnet riktig dose.
Mine symptomer er:
Trøtt/sliten/uopplagt
Kvalme
Overvekt - klarer ikke å gå ned
Snorking
Luft i magen
Etter å ha lest litt av symptomene til andre, så kom jeg på ett par ting til. Usj, rene hypokonderen føler jeg meg som..
Leamus
Halsbrann
Vann i bena
Tørr hud
Leddsmerter
-
11-03-07, 16:06 #63
brainfog/svimmel, trøtt og generelt nedsatt immunforsvar er på min topp 3 liste.
ikke så ofte kvalm lengre - hurra:=) vekta har jeg gitt opp:=)
og psyken går ok, men merker det tar veldig på når jeg merker humøret går litt nedover over tid uten noen grunn.....
det er trist å være trist, så jeg har skikkelig medfølelse med de som har dette som verste symptom..
-
11-03-07, 20:21 #64
Tretthet
Tiltaksløs
Deprimert
Kalde hender og føtter
Tåkehue
Muskelstivhet
Leddsmerter
Sur mage
Treg mage
Tørr hud
Kløe og utslett
Tørt hår som faller ut
Vannansamling i bena
Tørre øyne
Leamus på øyet hele tiden
Stort sett så føler jeg meg j.....Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
11-03-07, 21:04 #65
Mine plagsomme
For meg er det depresjon/nedstemthet, tiltaksløshet, overvekt og manglende sexdrift som er det mest plagsomme.
Og tåkehue som en så treffende beskrev det.
Fra andres symptomer lurer jeg på:
Leamus - er det noe som kan komme av lavt stoffskifte?
For det opplever jeg innimellom også.
-FemIce-
-
11-03-07, 21:12 #66
For meg er det tretthet, lite energi og smerter i kroppen som er verst. Har også problemer med brainfog og konsentrasjon.
Ellers tenker jeg på Norsk Thyreoideaforbund som vår fagforening. Tror ikke på at å dele pasient gruppen opp i biter vil hjelpe noen. Tror vi kan få til mye ved å holde sammen
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
12-03-07, 11:15 #67
symptomer
Hei, her er mine symptomer:
tiltaksløs, brainfog, kløe i hodebunnen, deprimert (særlig når jeg legger meg for natta, tenker på jobben som jeg er sykmeldt fra...), stemmen forsvinner (bedre nå etter jeg startet på Levaxin), hovner opp i hender og føtter når jeg går turer, ukonsentrert, sliter med å gå ned i vekt, er rett og slett sliten og føler at jeg er helt tom innvendig, lite energi, hovne legger, mer hårvekst på kroppen (vet ikke om det har noe med sykdommen å gjøre?)
Jeg brukte å ha masse energi og det vil jeg ha tilbake.
Legen sier at prøvene er fine nå, men jeg føler meg ikke fin. Hvor lenge vil det ta før jeg føler meg bra nå som prøvene er "fine"?
I det siste har jeg også fått hjertebank, spesielt når jeg legger meg. Trodde dette var symptom på høyt stoffskifte?
Ellers skal jeg begynne å ta pillene om kvelden for å se om det kan hjelpe.
Noen som kan kommentere? Har ikke tallene for prøvene, skal be om de neste gang jeg skal til legen.
Hilsen Siri
-
12-03-07, 11:41 #68
Re: symptomer
Har dette noe md stoffskiftet å gjøre? Jeg har det nemlig også sån å det er sååå vondt når fingrene er dobbelt så tykke som vanlig. Vet du hva "grunnen" til at de hvoner opp er? Hva som skjer liksom?
Opprinnelig skrevet av Siri -67
-
12-03-07, 14:33 #69
Hei Heidi
Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men gikk ut fra at det kan ha noe med sykdommen å gjøre, men kanskje har det ikke det. Det er vondt ja når fingrene blir dobbelt så tykke, det sprenger veldig. Har ikke hørt om andre med det problemet før.
Siri
-
12-03-07, 20:17 #70
Mangel på følelser og total likegyldighet er det verste symptomet mitt. Også problematisk i forbindelse med leger som er så kjapp med å si at det er typisk depresjon. Vel, jeg føler meg vel mer utbrent, og det kan vel bli noe bedre i ferier og tider der jeg slipper å slite meg helt ut hele tiden.
Ellers er hevelser/vann i beina veldig slitsomt. Det hamrer og dunker noe helt vilt når man er ute og jogger, og det ender jo med at jeg ikke får gjennomført den treningsmengden jeg skal (eller stort sett så gjør jeg det).
Det aller verste "symptomet" er usikkerheten på hva alt som feiler en kommer fra. Er det lavt stoffskifte? Er det depresjon? Er det ditt eller datt, eller en kombinasjon av alkt mulig. Det er jo ikke noe symptom da, men jeg følte likevel for å nevne det.It's nice to be important, but it is more important to be nice! (eller et eler annet slikt)
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25
Svar med sitat

Bokmerker