n'Finn, jeg var uten Levaxin en hel måned. Skulle trappe ned og starte helt på bunn, sa legen.

Så startet jeg på Erfa.. 1/2 tabl. (15mg) i 3-4 dager, så gikk jeg opp til 1 tabl. i én uke, så økte jeg til 1 1/2 tabl.. men da ble jeg litt engstelig for jeg tenkte at nå går det helt skeis ettersom halsen er vondt, hjerte hopper, hodet hverker og når jeg kjører bil er det akkurat som om jeg føler en viss aktivitet oppi hypofysen. Synet er litt rart når jeg kjører bil...

Jeg var, i følge blodprøvene mine overdosert på Levaxin da jeg gikk på 75 og 50 mcg og følte meg jo heller ikke bra.. Legen min syntes det var rart, at ikke antistoffene stangnerte litt når jeg plutselig hadde for høyt stoffskifte, for det skal vanligvis skje, sa han. På meg har det skjedd det motsatte.. Det har økte veldig på bare én mnd.
Anti-TPO'en har økt fra litt over hundre til litt over 300! Jeg tør ikke tenke på hva det er neste gang, men nå føles det ikke bra.

Noen tanker? Blir det vondt før det blir bedre?

Håper det er forståelig hva jeg mener, føler jeg er litt glemsk og dårlig på ord om dagen.