Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
01-04-10, 21:23 #6
Sv: Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??
Jeg har da "klemt" dig hele tiden. Det er måske derfor du fik hjertebank

Jeps! Styrke mere eller mindre, men først og fremmest en erkendelse af, at det er netop forandringer man går efter, når man skifter til anden behandling, og så nytter det lidt eller intet, netop at blive bange for tegn på at "noget sker" dvs. forløbere for de samme forandringer, man ellers går efter, vel?
Du er ikke på gale veje, Flower
og du skal være opmærksom, men ikke overfikseret, idet det første lærer man af (godt) mens det andet bliver man angst af (skidt).
Hvis jeg var dig i dag, i nat, ville jeg finde en god ekstra pude eller hynde, og rette sengen til, at der blev en mild stigning i niveauet ca. fra lænden og op, hvor hovedet hviler. Det hjælper rigtig meget når man (uanset årsagen) kan høre sin hjerterytme + ligger man lidt højere, hvilket giver nemmere og roligere åndræt. Det er ret vigtigt når man oplever noget uvant, som du jo gør med disse sager i dag.
Jeg har selv to vidunderlige puder fremstillet af det "kloge" skum, der former sig selv efter kroppen bare ved kropsvarmen, og på dage med for lidt Thyroid (i forhold til aktiviteterne), kan jeg godt finde på at sove lidt højere end jeg plejer, netop fordi det hjælper på disse ting.
Natti natt når du kommer så langt, Flower
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
T4 på 10, normalt på Armour?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 06-06-06, 11:57 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker