Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
26-03-10, 09:53 #1
Sv: Dårlig holdning
Kjenner meg veldig igjen i det dere skriver. Jeg hadde også veldig dårlig holdning, og klarte ikke å få skuldrene bakover og brystet frem. Nå etter 2 år med personlig trener, litt naprapat og mange timer med en proff massør, har holdningen blitt mye bedre. Skuldrene er mer der de skal være. Men sliter fortsatt veldig med at det verker i kroppen, alle muskelfester er betente, og blir veldig stiv.
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
26-03-10, 12:11 #2
Damen, du høres ut akkurat som meg. Skuldrene og brystet mitt har vært helt låst. Og vestresiden har stivnet, mer enn høyre. Selv trener jeg nå en time hver dag, og blir bedre.. heldigvis, men det går sakte.
-
26-03-10, 12:48 #3
Har du prøvd vibrasjonstrening? Det har hjulpet meg mye på bevegeligheten. Noen ganger bruker jeg det bare for massasje og det å få i gang sirkulasjonen. Denne typen har de der jeg trener:http://vibe-easytrain.no/fitvibe-vibrasjonstrening/ Skånsom og fin trening, kan virkelig anbefales.
I følge massøren min er det ganske typisk for oss å stivne i skuldrer og nakke. Og så kan få slik "pukkel" bak ved nakken, så viktig å massere og holde sirkulasjonen i gang der. Jeg bruker en slik hampsak som jeg masserer med, og det hjelper også litt tror jeg.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
26-03-10, 18:57 #4
Oiii! Så det er der pukkelen min kom fra??? Trodde det hadde med ett fall i gymen på ungdomsskolen... Nå skjønner jeg hvorfor den har kommet og gått. Det er en forklaring på alt
. Tar en dag av gangen. Har en søster som har det mye værre enn meg. Hun har slitt i mange år, også med binyrene. Hun blir aldri helt bra, bare bedre i perioder. Tror heldig vis at jeg ikke har blitt kjørt helt ned.
Orca
Orca's dagbok
-
26-03-10, 23:05 #5
Den der har jeg også. :(
Denne uka har det vært estra belastning også, så nå har det helt låst seg øverst i ryggen igjen. Så nå er ryggen nakken stive og vonde og musklene på forsiden er såre og vonde.
Det var mange ganger de siste par årene som jeg lurte på hvorfor musklene ved
armhulene/brystene var så såre og vonde. Skjønte ikke først at det var musklene heller, for jeg lurte på om det var lymfeknuter eller ett eller annet.
Men da kiropraktoren tok tak i det på baksiden og tok opp musklene foran lærte jeg at det var musklene.
-
27-03-10, 07:44 #6
Jeg har ikke gått til kiropraktor. Har brukt fysioterapaut mer eller mindre siden 1999. Har byttet litt rundt. Nå bruker jeg Vika Fysiklaske i Oslo. Begynte hos en med Osteopati som spesialfelt og fikk løsnet låsninger i ryggraden. Gikk deretter over til en som har Akupunktur som spesialfelt. Vurderer også å bestille meg massasje der. Greit når alt er samlet på ett sted og de ikke er redde for å gi fra seg en pasient
. Har tidligere også forsøkt naprapat. Erfaringen der var at det hjalp mye bedre en bare vanlig fysioterapi, men synes det er for dyrt i lengden, håper de kommer inn på refusjonsordningen
Regner med å starte med pilates trening etter påske. Nå skal tabelettene få lov til å begynne sitt arbeide. God påske til dere
Orca
Orca's dagbok
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
For lave kalktal
Av petersen50 i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 17-10-08, 22:21 -
Lave verdier av FT4 og FT3
Av marge i forumet Normalverdiene?Svar: 10Siste melding: 24-02-07, 16:25 -
kongelig holdning:=)
Av isa1 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 15-01-07, 20:33

Svar med sitat

Bokmerker