Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
25-03-10, 18:58 #7
Sv: Dårlig holdning
Beskyldes ikke av fysioterapauten for dårlig holdning. Jeg er vel heller for rett. Hos meg sitter det øverst i ryggen og i nakken (i tillegg til slitasje......eh hva kommer av hva???). Har ellers verkt i fingre, ankler og hofter spesielt. Endokrinologen mente at denne verkingen kom av antistoffene. Har nettopp begynt med medisin og skal til første kontroll i slutten av april. Har avtale om bare å komme innom for blodprøvene og så skriver/ringer legen. Han kaller meg inn om han synes det er nødvendig. Fastlegen er ok. Endokrinologen er jeg ikke helt sikker på om jeg liker.? Han ville ikke medisinere så lenge skjoldbruskkjertelen respondert som den gjorde under testen. Siste test på sykehus ble tatt våren 2009. Det er fastlegen som satte meg på medisin. Alle verdier har pendlet sien 2001. Nå fikk jeg medisin med verdiene TSH 5,4 Fritt T4 15,2 og Fritt T3 4,7. Antistoffene tror jeg de har sluttet å telle. Blodprøven er tatt om morgenen for to uker siden. Resepten lå i posten to dager etter prøven?? Noen raskere når det først skjer noe?
Nå er det bare å vente å se om bedringene vedvarer. Lykke til med kroppen, vi får håpe det lar seg rette uten for mye styr (trening).
Orca
Orca's dagbok
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
For lave kalktal
Av petersen50 i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 17-10-08, 22:21 -
Lave verdier av FT4 og FT3
Av marge i forumet Normalverdiene?Svar: 10Siste melding: 24-02-07, 16:25 -
kongelig holdning:=)
Av isa1 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 15-01-07, 20:33

Svar med sitat
Bokmerker