Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
19-03-10, 09:07 #27
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Takk skal dere ha. Nå begynner jeg virkelig å lure på om denne legen min kan noe som helst altså

Da kjøper jeg Nycomed D3 idag, men hvor mye skal jeg ta pr. dag tro?
I artikkelen (som forøvrig er skrevet ut og lagt klar i veska) så står det jo nevnt doser på 25-50 mikrogram pr dag, og helt opp til 100.
Den AFI-D2 som legen skal ha meg til å ta er på 0,75mg, men det sier meg jo lite hvis det er slik at D2 er mindre effektivt.
(Forøvrig er dette første vinteren jeg har vært helt uten solarium siden jeg var 18-19 år, så det er kanskje sol som har "reddet" meg om vinteren før. Måtte slutte med solarium i fjor da jeg fikk sånne voldsomme pigmentflekker i ansiktet av det.)Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker