Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
28-09-05, 21:06 #6
Det er ikke godt å vite hva som er best og verst. Man har prøvd litt av hvert i løpet av årene. Jeg har også lavt stoffskifte og insulinresistens. Dietten jeg har fått hos Oftebro skal hjelpe meg å få ned insulinen, for den var ekstremt høy. Dietten er mye strengere enn hos Lindberg, jeg skal blant annet ikke ha frukt eller melkeprodukter og ikke noe form for sukker eller kunstig stivelse. Det gikk fint i starten, men nå etter et par år sliter jeg og har begynt å gå opp igjen i vekt. Man skal selvsagt trimme mye, men de fleste som strever med disse diagnosene vet at når man er i jobb, har man ikke mye energi å bruke på tening i tillegg.Man blir litt lei av seg selv til tider. Men vi får fokusere på alt vi greier og ikke tenke på det man ikke når over.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Skal starte på diett, noen som vill være med?
Av Carro i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 03-07-09, 07:31 -
Oppkvikkende diett
Av minnie i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 12-04-07, 08:39 -
Kosthold og diett?
Av bambi i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 18-02-07, 11:47 -
Lavkarbo diett!!!!
Av heisann i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 13Siste melding: 29-11-06, 12:48 -
insulinresistens og diett
Av mali i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 28-09-05, 21:06

Svar med sitat
Bokmerker