Viser søkeresultater 1 til 10 av 93
Threaded View
-
14-03-10, 22:01 #9
Sv: Armour Thyroid: Veiledning for leger
Jeg er helt enig med deg Lillepus. Jeg var i flere år med i styret i lokalforeningen av NTF, blandt annet som leder. Den gangen hadde jeg funnet Sonja og hennes blogg, men ikke dette forumet. Som leder så jeg det som mitt ansvar å spre så mye informasjon som mulig om sykdommen. Informasjon om hvordan våre medlemmer kunne få det bedre. Mange lokalforeninger er flinke til å spre kunnskap, men kunnskapen finner de hos enkeltpersoner, ikke hos hovedorganisasjonen.
Fra hovedorganisasjonen fikk jeg aldri annen informasjon enn NTF`s brosjyre og likemannshefter i hauger og lass. Jeg har aldri funnet nyttig informasjon på nettsidene deres. Det har vært litt i bladet Thyra, men for meg har det hele tiden sett ut som om de holder tilbake veldig mye i redsel for å støte legestanden. Tilslutt ble jeg lei av å støtte en moderorganisasjon som ikke jobbet for sine medlemmers beste, dette hadde blandt annet med en del høringer å gjøre hvor de bare la seg langflate. Jeg sluttet og meldte meg ut.
Det tok dem flere år å endre på nettsiden hvem man skulle henvende seg til i lokallaget vårt (leder), på tross av at jeg gjentatte ganger henvendte meg til dem både pr. brev, telefon og e-mail. Jeg fortalte om når jeg gikk av og gav dem fullt navn og adresse til ny leder. De fortsatte å sende meg alle brev som skulle til lokallaget i årevis, på tross av at jeg ikke engang lenger var medlem.
I det oprinnelige NTF, de som startet det var det noen flotte ildsjeler som virkelig gikk inn for å spre kunnskap om sykdommen, disse ble av en eller annen merkelig grunn raskt presset ut så snart pengene begynte å komme inn.
De som sitter der i dag har jeg ingen kunnskap om
Lignende tråder
-
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 13-02-14, 18:27 -
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 32Siste melding: 09-02-12, 08:46 -
Leger med erfaring med Armour?
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-11-09, 12:22

Svar med sitat

Bokmerker