Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
14-03-10, 20:10 #4
Sv: Ny her og har brug for hjælp
Hvilken type af højt stofskifte havde du, Tanja? Hvor længe siden startede det og hvilken behandling har du modtaget for det høje stofskifte? Går du til kontrol hos speciallæge eller hos din praktiserende læge (ikke fordi det ene behøver være bedre end det andet).
Det er nødvendige spørgsmål for at kunne finde ud af, hvor meget egentlig bør du tilpasse dig TSH eller om det lige så godt kan glemmes. Dette igen har betydning for den medicindosering der er bedst for dig. Hverken dit FT4 eller T3 (totalt eller ej) er noget at råbe hurra for. Faktisk skraber dit T3 bunden, men så længe din behandling rettes til efter TSH, bliver du ikke bedre, uanset hvilke mediciner du kommer i behandling med.
Hvordan havde du det da dit FT4 var 20? Noget bedre, regner jeg med.
Hvorom alt er, er der brug for, at du fortæller noget mere om "hvordan det hele begyndte", da disse baggrundsoplysninger kan sætte din aktuelle tilstand i et nyttigt perspektiv. Uden det famler vi bare i mørket. Håber du gider, selv om det er trælst.
Forresten, hvad vejer du, Tanja?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker