Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
12-03-10, 10:04 #7
Sv: Noen som kan hjelpe meg?
Hei på deg

Det er trist at du sliter slik. Jeg kan bare kommentere på de tingene jeg umiddelbart reagerer på av posten din.
Ferritin er lav, stoffskiftesyke skal ha den opp på 70 eller 80 minst tror jeg. Lav ferritin kan gi mange symptomer.
Kortisol i blod viser bare at du ikke har Cushings eller Addisons. Du må ha fire (minst) spyttprøver i løpet av dagen. Og gjerne i urin også, få også med prøve av aldosteron da (i urin). Du sier du har vondt i hodet, og da er vel ikke det noe du vanligvis har. Jeg hadde hodepine og samtidig ikke målbar aldosteron i urin.
Du har heller ikke spesielt høy T4, noen stoffskiftesyke må ha den (og kanskje T3 også) over 75 %.
Og sist, men ikke minst, hvis du har tilgang på en annen og bedre lege, bytt ham ut. Han retter seg etter tallene på blodprøvene, han hører ikke på deg. Og kanskje aller verst, han uttaler seg om noe han ikke har kunnskap om, eller enda verre, han lyver for deg. (Siste setning i sitatet over.)
Jeg ønsker deg lykke til, stol på deg selv, sier du at du er sliten og ikke frisk er det virkeligheten. Uavhengig av hva blodrøvene sier.
Lignende tråder
-
Kan noen hjelpe meg?
Av diamanten i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 08-03-09, 13:31 -
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 01:23 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 19:36 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat
Bokmerker