Hei
Jeg kjenner meg igjen på symptomene du har. Det går i perioder og når jeg har pusteproblemer er det ille. Jeg hiver etter pusten og får ikke nok luft føles det som. Samtidig kjenner jeg en klump i halsen. Jeg forteller meg selv at det er bare psykisk, og at jeg på puste rolig og slappe av, for det er klart at når man i tillegg fokuserer på det blir det kanskje værre tenker jeg!! Så går det over, og jeg parkerer det i glemmeboksen og vil ikke tenke på det før det plutselig er der igjen.
Hjertet mitt hopper ekstraslag stadig vekk. Enkelte dager 10-15 ganger, andre ganger ikke. Jeg har nevnt det for legen, men har sier at det ikke er noe å utrede om det ikke er mer en ett dobbeltslag om gangen!!
Mitt 3dje problem er at jeg mister utrolig mye hår - dette bekymrer meg mest. Jeg har blitt utrolig tynn i håret og det sliter. Har lest på forumet her at bare dosen blir rett så høres det ut som om håret ikke detter av lenger!
Jeg har gått på 100mg levaxin i 7-8 år. Dosen har aldri blitt justert.
Skal til ny lege i november og får spørre om at blodprøver blir vurdert i forhold til dose, men jeg har ingen forhåpninger om at disse problemene blir løst med det første!!