Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
04-03-10, 12:16 #11
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Jeg fikk også en aha-opplevelse da jeg fant dette forumet, men jeg tror nesten det ble litt for mye informasjon på en gang.
Helt siden jeg fikk diagnosen har jo legen min fortalt meg at lavt stoffskifte er problemfritt bare man tar den lille pillen hver dag. Og så kommer jeg hit og ser at det slettes ikke er problemfritt, og at det finnes mange som meg. Det var nesten en litt sjokkartet opplevelse, men jeg er tross alt veldig glad jeg rota meg inn her
Jeg har også følt meg lat, og dum. Den følelsen er vel enda ikke helt borte, men jeg skal gjøre mitt ytterste for å ikke tenke de tankene lenger.
Hvorfor trener jeg ikke lenger, er det bare latskap?
Er jeg arbeidsky, siden jeg helst vil slippe å gå på jobb?
... nei, jeg er syk! *banke det inn i hodet sitt*
Takk for tips om bok og kosthold. Jeg har lest litt i den kostholdstråden din, og skal prøve å følge noen av rådene. Jeg spiser veldig ofte, det bør ikke gå mer enn 2 timer mellom hver gang jeg putter noe i munnen... men kostholdet er ikek noe å skryte av. Særlig sliter jeg med brødmat, for grovt brød får jeg rett og slett ikek ned. Skal jeg kutte ned på hvetemel, så får frokost og lunsj heller bestå av salater med bønner og kylling. Jeg er en fruktoman, jeg ELSKER frukt og kunne levd på det... men skjønner jeg må begrense meg her også. Sjokolade og andre søtsaker blir det dessverre også for mye av. Og kaffe. Og te...
... joda, høres ut som jeg har en jobb foran meg på "kostholdsfronten"
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker