Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
24-02-10, 19:09 #24
Sv: Hjelp igjen...lav puls, men på Levaxin....
Du har nok desverre rett Finn...Som pasient stiller man ikke sterkt. Det er et stort, skittent og uoverskuelig system. Man finner mye dritt hvis man følger med. har fått med meg noe av dritten og opplevd noe selv. Feildiagnosert blandt annet. har senskader direkte knyttet til feildiagnoseringen. Tips: få journalen før du sender krav til pasientskadeerstaning. jeg kan se langt etter kompansasjon da legen ikke journalførte feildiagnosen. Tips to: be om at dine plager blir journalført...da blir man som regel undersøkt litt grundigere.
Grunnen til at jeg fortsetter med ønsketenkning er at jeg ikke har energi til å se virkeligheten i øynene(for øyeblikket.) er mye mindre energikrevende å sette sin lit til legebestanden(men også desverre kan det nettopp være livsfarlig).
Jeg skal prøve å bruke sunn fornuft blandet med legens beordning og blandet med ervervet kunnskap og kompetanse for å holde meg ved liv, så får jeg håpe det holder
Satser på 100mcg hver dag selvom min mor hadde lest at ved angina burde man ligge under 75 pr. dag...Jeg tror heller jeg er hypo enn at jeg har pådratt meg angina. her baserer jeg meg på sannsynlighetsberegninger... festlig å leke med livet...not
Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker