Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
22-02-10, 09:37 #11
Da er vi motsatt, Rufus! Jeg har alltid vært morramenneske. Men aldri så ekstremt som nå. Takk for tabellen!
I dag skal jeg teste ut å ta tablettene utover kvelden, og gjøre det en stund for å se om det det gjør en forskjell. Jeg er ikke sikker på om kroppen har så godt av de ekstreme svingningene heller, med god form føsrt, så kjempedårlig noen timer senere. Vi må visst være vår egen lege! Min lege vet så lite om dette, det er helt tydelig.
Jeg har nå testet å ta HC utover kvelden. Det var noe ganske annet. Så da fortsetter jeg med det, og blir et litt mer aktivt menneske utover kvelden også!
Jeg har nå fått ny Hydrocortisone Russel 10 mg med 25 tabletter i esken fra Sanofi Aventis. Pris 129,70. Cortef, samme mengde, 283 kr. Så det blir jo litt billigere gjennom ett år! Takk Anisa og Rufus!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker