Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
19-02-10, 11:52 #27
Sv: Når blir jeg bedre? Hjelp!
Håper du slipper det Vigdis.
Louise K.Dahll har jo skrevet et svarbrev til en på forumet her som lover bra i så måte.
Får du henne - kan du jo bare si at du bruker et Tyroid, det virker som hun forstår iallfall.
Så kan du jo be om å få ERFA Thyroid på blå resept !
I følge telefonsamtale jeg hadde med HELFO region østnorge - som er de som bestemmer - er det flere Tyroidbrukere som får det på blå resept.
HELFO skyver altså spesialistene foran seg, og sier at de godtar det hvis spesialisten gjør.
Den gode Louise er visst ikke av dem som skriver ut, men du har vektige grunner å legge inn så spør.
En må da kunne forlange at alle i Norge behandles likt. Det kan ikke være slik at blåreseptordningen slår så forskjellig som at man MÅ treffe rett spesialist i godhjørnet.
En for alle - alle for en.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lio....mens jeg venter på Erfa
Av Babe i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 16-04-10, 14:04 -
Mens
Av Claudia i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 00:31 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Kommer meg ikke etter omgangssyken
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 29-09-05, 22:43

Svar med sitat
Bokmerker