Jeg har gitt opp håp med å få Amour og Hydrocortisone på resept, og jeg har blitt tvunget til å bestille på nett. Jeg har bestilt og fått i posten disse medikamenter.

Thyroid (extract) | Armour Thyroid (generic) Thyroid-s 60 mg tab | Sriprasit Dispensary 1000 tabs - Pris 96.00 (£) OG Hydrocortisone | Cortef (generic) Hisone Oral form 10 mg Samarth Pharma | 200 tabs - Pris 67.62 (£). Shipping fee 10 (£) Total 173.62 (£).

Dette kan virke skremmende med alle feil medisinering og troverdigheten av medikamenter kjøpt via nett som vi er kjent til. Men sannhetten er at jeg selv har blitt feil medisinert og brukt som forsøk kanin av Helse systemet. God vet hvor mange tusener av anti depressive medikamenter jeg har spist som egentlig jeg ikke hadde behov for og levaxine som har virket mot sin hensikt og har gjort meg mer og mer syk og fortvilt.

Jeg har tenkt å starte med lav dose Hydrocortisone ca 2.5 mg først og justere dosering oppover litt etter noen dager som jeg har lest har på forumet. Og etter en måned starte med Armour etter jeg (har stoppet Levaxine i en uke) også fra lav dose ca 30 mg. Jeg trenger råd hvis det er andre bedre fremgangsmåte for å åpna best mulig resultat.

Videre jeg lurer på om noen har har erfaring med Online pharmacy at http://www.edrugnet.co.uk