Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
16-02-10, 22:02 #18
Sv: Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Jeg var jo i samme situasjon - Levaxin virka ikke !
Og 16år med det samme virka enda dårligere.
Jeg fikk jo en alvorlig sykehusinnleggelse og hadde jeg ikke brutt da, hadde de fortsatt med Levaxin. Antagelig hadde jeg ikke levd nå, eller kanskje hangla videre med en masse syntetiske legemidler innabords i tillegg - for å prøve å rette opp den manglende effekten Levaxin burde hatt.
Jeg er sikker på at Levaxin ikke virket på meg, og når du så tydelig ser at den ikke har effekt, hvorfor tror du da den virker ?
Eller er det Thyroid som du ikke har prøvd som du ikke tror virker ?
Vel - det kan jo hende den ikke virker på deg, men du vet jo ikke før du har forskt da.
Det var redningen for meg - kanskje for deg ?
Det jeg mener er vel bare at det skal ikke være så himla vanskelig å få prøve en runde med Tyroid behandling når Levaxin viser seg å ha en begrenset effekt.
Jeg synes også det er svært beklagelig at vi ikke kan stole på at legen velger ut den medisin som trolig virker best for oss - og skifter til en annen om den ikke virker godt !
Så er det vel også så at man går ikke til fanden når man vil høre en lese et stykke av bibelen.
Jeg mener, legen på lommelegen er forutintatt, biased, har ikke nødvendige kunnskaper, og han sier hvasomhelst hvis han kan promotere syntetindustrien.
Det er beklagelig, men alle har lov å si hva de vil........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat

Bokmerker